Vår växel fungerar som vår primära kontaktväg via telefon. Växeln hjälper dig nå våra sälj, ekonomi och support team samt vår systemjour.
Växeln når du på: 010-444 14 80
Ekonomi och sälj
Våra ekonomi och sälj team finns tillgängliga:
Måndag till torsdag: 08:00 - 16:00
Fredag: 08:00 - 15:00
Support
Vår chatt och ärende system är vår primära support-kanal, men vid behov finns vi också tillgängliga via telefon:
Tisdag till torsdag: 13:00-16:00
Jour
Ett tidskritiskt problem eller systemfel som har betydande påverkan på våra kunder samt våra kunders slutkunders förmåga att använda våra tjänster bör rapporteras in till vår Jour.
Vår jour är alltid öppen och kan även nås via vår support-chatt.
Exempel på akuta ärenden:
Flera kunder kan inte komma in på er anläggning
Er app eller webbportal fungerar inte för flera kunder
Ni kan inte logga in eller använda tidskritiska delar av Novasecur.se
Exempel på icke-akuta ärenden som hanteras under ordinarie öppettider:
Frågor om fakturor
Problem med en kunds abonnemang eller insläpp
Buggrapporter som inte påverkar tidskritisk verksamhet
Ärenden som faller utanför denna definition av ”akutärende” kan komma att debiteras en avgift (595 kr/h). Detta informerar vi alltid om innan vi åtar oss ärendet.