Hoppa till huvudinnehåll

Ring oss!

Information om vår växel och öppettider

Hannes Hermansson avatar
Skrivet av Hannes Hermansson
Uppdaterad för mer än 3 veckor sedan

Vår växel fungerar som vår primära kontaktväg via telefon. Växeln hjälper dig nå våra sälj, ekonomi och support team samt vår systemjour.

Växeln når du på: 010-444 14 80

Ekonomi och sälj

Våra ekonomi och sälj team finns tillgängliga:
Måndag till torsdag: 08:00 - 16:00
Fredag: 08:00 - 15:00

Support

Vår chatt och ärende system är vår primära support-kanal, men vid behov finns vi också tillgängliga via telefon:
Tisdag till torsdag: 13:00-16:00

Jour

Ett tidskritiskt problem eller systemfel som har betydande påverkan på våra kunder samt våra kunders slutkunders förmåga att använda våra tjänster bör rapporteras in till vår Jour.
Vår jour är alltid öppen och kan även nås via vår support-chatt.

Exempel på akuta ärenden:

  • Flera kunder kan inte komma in på er anläggning

  • Er app eller webbportal fungerar inte för flera kunder

  • Ni kan inte logga in eller använda tidskritiska delar av Novasecur.se

Exempel på icke-akuta ärenden som hanteras under ordinarie öppettider:

  • Frågor om fakturor

  • Problem med en kunds abonnemang eller insläpp

  • Buggrapporter som inte påverkar tidskritisk verksamhet

Ärenden som faller utanför denna definition av ”akutärende” kan komma att debiteras en avgift (595 kr/h). Detta informerar vi alltid om innan vi åtar oss ärendet.

Fick du svar på din fråga?