Hoppa till huvudinnehåll

Sidekick - extra stöd när ni behöver det som mest

Sidekick är tjänsten för dig som önskar lite extra hjälp med systemet.

Hannes Hermansson avatar
Skrivet av Hannes Hermansson
Uppdaterad för mer än 2 veckor sedan

Vi vet att arbetet i friskvårdsbranschen kan vara både intensivt och komplext. Vår ordinarie support finns alltid här för att hjälpa er med frågor om funktioner och förklaringar kring hur vårt system fungerar. Men ibland räcker inte det, ibland behövs lite extra stöd.

Därför lanserar vi Sidekick, en tilläggstjänst för dig som behöver mer personlig och fördjupad hjälp i specifika situationer.

Sidekick är det perfekta komplementet när ni till exempel behöver:

  • Mer ingående vägledning eller bollplank kring hur ni använder vårt system i ert dagliga arbete

  • Stöd i komplexa ärenden eller situationer där ni vill känna er helt säkra innan ni går vidare

  • Hjälp i frågor som rör era egna processer, rutiner eller upplägg, även när frågan inte enbart handlar om systemet

  • Praktisk handledning medan ni utför olika moment direkt i plattformen

  • Extra tid för att gå igenom något i lugn och ro tillsammans med en specialist


Sidekick debiteras per startad timme för 600 kr och ger er tillgång till utökad, personlig assistans utöver vår ordinarie support.

Ni bokar enkelt Sidekick via vår supportchatt genom att välja alternativet "Boka Sidekick-tid".


Sidekick är helt enkelt er trygga partner när ni behöver det lilla extra, så att ni kan fokusera på det som är viktigast: att ge era kunder bästa möjliga upplevelse.

Fick du svar på din fråga?